Minőségpolitika
A minőség a DARPA működésének minden aspektusát áthatja, biztosítva, hogy a legmagasabb színvonalú távközlési szolgáltatásokat kínáljuk. Megbízhatóságunk minden szempontból annak eredménye, hogy teljes mértékben elkötelezzük magunkat a minőségi előírásokkal szemben. A vállalat elkötelezett a minőségpolitikában, amely biztosítja, hogy szolgáltatásai mindenkor teljes mértékben megfeleljenek ügyfelei igényeinek. A DARPA célja, hogy magas szintű vevői elégedettséget érjen el.
Alapelveink:
- Minden munkatársunk tudja, hogyan kell elvégezni a munkáját, annak érdekében, hogy kielégítsük ügyfeleink igényeit.
- A szolgáltatási folyamatokat fejlesztjük, hogy a hibák lehetőségeit is megszüntessük.
- Ügyfélközpontúságunkhoz rendeljük a szervezet folyamatos fejlesztését és a megújulás iránti igényt. Ügyfeleink megelégedettsége érdekében komplex vállalatirányítási rendszert üzemeltetünk, szolgáltatásaink és lehetőségeink bővítése érdekében rendszereinket bővítjük.
- Társaságunk vállalja annak biztosítását, hogy az üzleti területre vonatkozó törvényi és rendeleti követelményeket folyamatosan figyelemmel kíséri és betartja és munkatársaival is betartatja azokat
- A DARPA arra törekszik, hogy a legjobb minőségű, megbízhatóságú szolgáltatást nyújtsa.